poniedziałek, 29 lutego 2016

Rozdział 5


Obudził ją najgorszy możliwy dźwięk  z rana , budzik . Przebudzona usiadła na łóżku ziewając  niechętnie wstała podchodząc do drewnianej szafy . Wybrałam czarną koszulkę , przedarte krótkie spodenki oraz czarne trampki na koturnie . Z gotowym zestawem  udała się do łazienki . Już ubrana stanęła przed lustrem , przeczesując swoje długie brązowe włosy .  Spięła w je w koka z które wystawały niektóre kosmyki przez co wyglądała uroczo . Nie chciała za bardzo się malować dlatego delikatnie naniosła tusz na rzęsy i maznęła usta truskawkowym błyszczykiem .  Ostatni raz przejrzała się w lustrze i z uśmiechem opuściła pokój zbiegając na dół . Zahaczyła o salon gdzie siedział Brad jedząc tosty , szybko zgarnęła mu jednego z nich siadając po drugiej stronie kanapy .
- Ej ! On był mój - oburzył się chłopak a dziewczyna się zaśmiała
- Ups - prychnęła biorąc do buzi  kolejny kawałek kanapki - Idź sobie zrób kolejne - brunet posłał jej obrażone spojrzenie po czym udała się do kuchni . Spojrzała na stolik Zostawił telefon pomyślała , szybko złapała go i odblokowując weszła w kontakty . Odszukała numer Luke'a i pośpiesznie go spisała . Odłożyła komórkę na poprzednie miejsce biegnąc do swojego pokoju , na schodach minęła Dylana który posłał jej tylko delikatny uśmiech .

*Oczami Laury *

Wyszłam na balkon od razu wybierając numer do blondyna , po paru sygnałach odebrał .
- Halo
- Hej z tej strony Laura - uśmiechnęłam się lekko podchodząc do barierki
- O cześć ! Co tam ?
- Nie chciałbyś może spotkać się na mieście ? - zapytałam
- Umm w sumie nie mam nic ciekawszego do roboty to o której ?
- O której ci pasuję - zaśmiałam się cicho
- Za pół godziny ? Przyjadę po ciebie
- Jasne czekam
Zadowolona , że się zgodził ruszyłam z powrotem na dół gdzie zastałam kuzynów i Arianę . Przytuliłam dziewczynę na powitanie i usiadłam na fotelu .
- Co dzisiaj robisz? - zapytała mnie dziewczyna
- Jestem umówiona z Luke'iem - odpowiedziałam a Brad zakrztusił się kawą
- Po co się z nim spotykasz ? - tym razem pytanie zadał Dylan
- Oh nie mogę się już z nim spotkać - oznajmiłam
- Wiedziałam , że zaczniesz się z nim spotykać ! Będzie z was cudowna para !- brunetka oparła się o ramię Brada
- Przestań już - powiedziałam w jej stronę na co wywróciła oczami - Ja spadam , nie czekajcie na mnie ! - wyszłam z domu zamykając drzwi . Na podjeździe stał pomarańczowy sportowy wóz trochę podobny do tego co mieli ostatnio tamci kolesie . Weszłam do środka witając się z chłopakiem . Po chwili odpalił silnik i ruszyliśmy do centrum
- To gdzie jedziemy ? - spytałam
- Może na początek na kawę , co ? - pokiwałam twierdząco głową

Spędziłam z Luke'iem naprawdę miły dzień . Przekonałam się do niego w pewien sposób ale dalej nie uważam , że jest typowym Bad Boyem . A jeżeli jest to na pewno uroczym i słodkim . Nawet teraz gdy jechaliśmy w samochodzie nie mogłam przestać się uśmiechać kiedy on tak śpiewa słowa piosenki Maroon 5 . Podjechaliśmy pod dom chłopaków .
- Może wejdziesz ?
- Niestety nie mogę - uśmiechnął się  przepraszająco
- Nic nie szkodzi , to do zobaczenia ? - pocałowałam go w policzek po czym wyszłam . Poczekałam aż odjedzie dopiero po chwili weszłam do domu . Zastałam w holu Dylana , Brada i Ariane , gdzieś się wybierali .
- Gdzie idziecie ?
- Nie ważne - odpowiedział Dylan poprawiając swoją czarną bluzę
- Ari ty też z nimi idziesz - ta udała , że mnie nie słyszy i rozpoczęła rozmowę z młodszym z braci - Ariano Cat Grande nie ignoruj mnie ! - powiedziałam stanowczo ta jęknęła słysząc swoje drugie imię
- Lau wierz , że go nie lubię - oznajmiła - Tak jadę z nimi - odpowiedziała . No nareszcie !
- To ja też z wami jadę - rzekłam ale przerwał mi śmiech Dylana - Czego się śmiejesz ?
- Jesteś zabawna - mruknął zgarniając z szafki kluczyki - Zostajesz w domu - powiedział stanowczo po czym wyszli . Spojrzałam jak odjeżdżają autem Brada , nie wierzę , że Luke ma taki samochód a oni zwykły rodzinny wóz . Zła udałam się do kuchni , dlaczego tylko ja nie wiem nic na temat tych tajemniczych wieczornych spotkań . Już niedługo się dowiem , Luke mi wszystko powie .





Pff pisze po pierwszym dniu szkoły :( Ja chce już wakacje !
Kolejny rozdział i już planuję następny ! Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia ! :* ♥♥♥


7 komentarzy:

  1. Cudowny rozdział!
    Przepraszam, że nie skomentowałem poprzedniego rozdziału, a ten komentuję tak późno, ale przez szkołę kompletnie nie mam na nic czasu. Do tego jeszcze w tym tygodniu miałam rekolekcje, więc mój czas wolny ograniczył się do minimum.
    Rozdział jak zawsze wyszedł ci świetnie. Akcja zaczyna się rozkręcić. Bardzo mnie ciekawi, co ukrywają chłopaki. Niech w końcu już to wyjawią.
    Czekam na next. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię do LBA!
    http://life-is-like-a-labyrinth-raura.blogspot.com/2016/03/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo <3
    Czekam na next
    Do napisania
    Kinga <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam cie :*
    http://ilovehimraura.blogspot.com/2016/03/lba.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do LBA :)
    http://uwierzwsiebie1234.blogspot.com/2016/03/nominacja-do-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Um...
    Zaniedbałam troszeczkę twojego bloga. Przepraszam najmocniej, ale cały czas jestem zajęta nauką. Przepraszam.
    Rozdział choć krótki to jest super. Naprawdę mi się podoba.
    Czekam na ciąg dalszy.
    Trzymaj się <3
    Buziaczki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny rozdział!
    Czekam na szybkiego nexta!
    Przeklęta szkoła! :(

    OdpowiedzUsuń